Kierownictwo Urzędu - Sekretarz

Funkcję Sekretarza Gminy sprawuje p. Renata Książek

 

Tel. (48 22) 715 79 01

 


 

Kompetencje Sekretarza Gminy

na podstawie Zarządzenia  Nr 13/03 Burmistrza  Tarczyna

z dnia 17 kwietnia  2003 roku

 

§ 8

 

 Sekretarz Gminy zajmuje się problemami organizacji Urzędu, planowania pracy oraz obsługi interesantów.

 

§ 9

 

Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:

 

1)      opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego, zakresów czynności poszczególnych referatów i stanowisk pracy, zakresu kompetencji kierowników oraz kontrola realizacji tych postanowień,

2)      organizacja pracy w Urzędzie, inicjowanie usprawnień, upowszechnianie nowoczesnych metod organizacji pracy,

3)      rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami,

4)      prowadzenie kontroli wewnętrznej Urzędu,

5)      analiza sytuacji kadrowej Urzędu,

6)      prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr Urzędu,

7)      prowadzenie spraw związanych z awansowaniem i nagradzaniem pracowników.

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Borkowska Monika
(2024-10-22 08:21:25)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki