Kierownictwo Urzędu - Sekretarz
Funkcję Sekretarza Gminy sprawuje p. Renata Książek
Tel. (48 22) 715 79 01
Kompetencje Sekretarza Gminy
na podstawie Zarządzenia Nr 13/03 Burmistrza Tarczyna
z dnia 17 kwietnia 2003 roku
§ 8
Sekretarz Gminy zajmuje się problemami organizacji Urzędu, planowania pracy oraz obsługi interesantów.
§ 9
Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
1) opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego, zakresów czynności poszczególnych referatów i stanowisk pracy, zakresu kompetencji kierowników oraz kontrola realizacji tych postanowień,
2) organizacja pracy w Urzędzie, inicjowanie usprawnień, upowszechnianie nowoczesnych metod organizacji pracy,
3) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami,
4) prowadzenie kontroli wewnętrznej Urzędu,
5) analiza sytuacji kadrowej Urzędu,
6) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr Urzędu,
7) prowadzenie spraw związanych z awansowaniem i nagradzaniem pracowników.