Referat Budżetowo-Finansowy

Referat Budżetowo-Finansowy

Skarbnik Gminy, kierownik Referatu : Małgorzata Olak,

nr telefonu: 22 715-79-30


Przyjęcia interesantów:

poniedziałek:  900 - 1800,

wtorek:  800 - 1600,

środa:  800 - 1600,

czwartek: 800 - 1600,

piątek: 800 - 1500.

Księgowość budżetowa:

pokój nr 108, tel. 22 715 79 29

Księgowość budżetowa:

pokój nr 109, tel. 22 715 79 11

Do zadań Referatu   Budżetowo -Finansowego należy:

w zakresie zadań budżetowo - finansowych:

  1. prowadzenie spraw z zakresu planowania finansowego,
  2. analiza wykorzystania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie,
  3. opracowywanie sprawozdań z wykonania planu finansowego,
  4. współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, urzędami i izbami skarbowymi, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz organami kontroli finansowej,
  5. współdziałanie z Gminna Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    w zakresie realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  6. organizowanie i czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej,
  7. prowadzenie księgi inwentarzowej Urzędu,
  8. prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych z tym związanych,
  9. opracowanie analiz gospodarki finansowej Gminy,
  10. dekretacja otrzymanych dokumentów finansowych,
  11. zatwierdzanie dokumentów księgowych do wypłaty,
  12. prowadzenie rejestru umów dotyczących zobowiązań,
  13. opracowywanie projektu budżetu Gminy,
  14. prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
  15. prowadzenie ewidencji środków trwałych pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  16. prowadzenie spraw z zakresu planowania i realizacji oraz ewidencji wydatków osobowych, nagród, kosztów podróży, przysługujących ekwiwalentów, 
  17. sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, rozliczanie delegacji służbowych,
  18. gospodarka drukami i formularzami ścisłego zarachowania, ich zamawianie, ewidencja  i rozliczanie,
  19. sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów,
  20. prowadzenie sprawozdawczości finansowej i budżetowej,
  21. współpraca z referatami Urzędu w zakresie wykonywania budżetu,
  22. współpraca z bankami w zakresie obsługi finansowej Gminy,
  23. prowadzenie ewidencji w zakresie rozliczeń podatku VAT oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych zg. z aktualnymi przepisami.

 Opracowano na podstawie zarządzenia nr 125/13 Burmistrza Tarczyna z dnia 5.04.2013 r. w sprawie nadania Urzędowi Miejskiemu w Tarczynie Regulaminu Organizacyjnego (z późn. zm.)

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Borkowska Monika
(2025-02-28 09:58:14)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki