Referat Budżetowo-Finansowy
Referat Budżetowo-Finansowy
Skarbnik Gminy, kierownik Referatu : Małgorzata Olak,
nr telefonu: 22 715-79-30
Przyjęcia interesantów:
poniedziałek: 900 - 1800,
wtorek: 800 - 1600,
środa: 800 - 1600,
czwartek: 800 - 1600,
piątek: 800 - 1500.
Księgowość budżetowa:
pokój nr 108, tel. 22 715 79 29
Księgowość budżetowa:
pokój nr 109, tel. 22 715 79 11
Do zadań Referatu Budżetowo -Finansowego należy:
w zakresie zadań budżetowo - finansowych:
- prowadzenie spraw z zakresu planowania finansowego,
- analiza wykorzystania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie,
- opracowywanie sprawozdań z wykonania planu finansowego,
- współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, urzędami i izbami skarbowymi, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz organami kontroli finansowej,
- współdziałanie z Gminna Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
w zakresie realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, - organizowanie i czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej,
- prowadzenie księgi inwentarzowej Urzędu,
- prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych z tym związanych,
- opracowanie analiz gospodarki finansowej Gminy,
- dekretacja otrzymanych dokumentów finansowych,
- zatwierdzanie dokumentów księgowych do wypłaty,
- prowadzenie rejestru umów dotyczących zobowiązań,
- opracowywanie projektu budżetu Gminy,
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie spraw z zakresu planowania i realizacji oraz ewidencji wydatków osobowych, nagród, kosztów podróży, przysługujących ekwiwalentów,
- sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, rozliczanie delegacji służbowych,
- gospodarka drukami i formularzami ścisłego zarachowania, ich zamawianie, ewidencja i rozliczanie,
- sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów,
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej i budżetowej,
- współpraca z referatami Urzędu w zakresie wykonywania budżetu,
- współpraca z bankami w zakresie obsługi finansowej Gminy,
- prowadzenie ewidencji w zakresie rozliczeń podatku VAT oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych zg. z aktualnymi przepisami.
Opracowano na podstawie zarządzenia nr 125/13 Burmistrza Tarczyna z dnia 5.04.2013 r. w sprawie nadania Urzędowi Miejskiemu w Tarczynie Regulaminu Organizacyjnego (z późn. zm.)