Referat Ogólno-Organizacyjny
Referat Ogólno-Organizacyjny
Kierownik Referatu : Renata Książek
Numery telefonów:
Kierownik Referatu p. Renata Książek - pokój nr 104, tel. (48 22) 715 79 31
Obsługa Rady Miejskiej - pokój nr 103, tel. (48 22) 715 79 45
Przyjęcia interesantów:
poniedziałek: 900 - 1800,
wtorek: 800 - 1600,
środa: 800 - 1600,
czwartek: 800 - 1600,
piątek: 800 - 1500.
Do zadań Referatu Ogólno-Organizacyjnego należy:
1. w zakresie zadań zleconych:
1) przyjmowanie pism sądowych,
2) przyjmowanie pism sądowych lub prokuratorskich, w przypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
3) wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane,
4) składanie, na wezwanie sądu, urzędowo potwierdzonych dokumentów w celu odtworzenia akt sądowych, (z KPC)
5) przyjmowanie obwieszczeń,
6) wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta, samorządu.
7) realizacja zdań związanych z wyborem ławników i członków kolegium ds. wykroczeń,
8) ewidencjonowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
9) weryfikacja załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
10) prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczeń alimentacyjnych,
11) przygotowanie projektów decyzji dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
12) prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
13) prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
14) przygotowywanie list wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
15) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
16) prowadzenie i uaktualnianie rejestru dłużników alimentacyjnych,
17) sporządzanie sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
2. w zakresie zadań własnych:
1) koordynowanie zadań w zakresie tworzenia, łączenia, przekształcania bibliotek i instytucji kultury,
2) prowadzenie ewidencji placówek upowszechniania kultury,
3) obsługa kancelaryjna Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
4) prowadzenie archiwum zakładowego i biblioteczki zakładowej,
5) organizowanie przyjmowanie i załatwiania skarg i wniosków obywateli, w tym prowadzenie rejestru i ewidencji,
6) nadzór nad terminowym załatwianiem skarg i wniosków,
7) wdrażanie postępu technicznego w zakresie mechanizacji prac biurowych,
8) obsługa techniczno-biurowa narad i zebrań organizowanych przez Burmistrza,
9) udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych,
10) prowadzenie i aktualizacja podręcznych materiałów adresowo informacyjnych dla potrzeb urzędu oraz tablic urzędowych i informacyjnych,
11) prenumerata czasopism oraz zaopatrywanie urzędu w wydawnictwa specjalistyczne, fachowe i akcydensowe,
12) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
13) prowadzeniem spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami urzędu i kierownikami jednostek organizacyjnych gminy,
14) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
15) prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników,
16) prowadzenie spraw socjalnych,
17) zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne,
18) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń, dokształcania, podnoszenia kwalifikacji,
19) opracowywanie sprawozdań z zakresu spraw pracowniczych,
20) wykonywanie zadań z zakresu rozwoju i dofinansowania sportu na terenie Gminy Tarczyn,
21) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami kultury fizycznej,
22) współpraca z organizacjami pozarządowymi stosownie do postanowień ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
23) obsługa Rady Miejskiej i jej organów a w szczególności;
a/ przedstawianie projektów uchwał i innych dokumentów,
b/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnianie ich terminowego doręczenia,
c/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń, spotkań,
d/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń zebrań,
e/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów,
f/ prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, wniosków i interpelacji.
Opracowano na podstawie Zarządzenie Nr 25/13 Burmistrza Tarczyna z dnia 5 kwietnia 2013 roku w sprawie nadania Urzędowi Miejskiemu w Tarczynie Regulaminu Organizacyjnego (z późniejszymi zmianami)
|
|
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował:
Borkowska Monika
(2024-10-29 08:09:05)