Referat Inwestycji i Remontów

Referat Inwetycji i Remontów

 

Kierownik Referatu : Marek Lewtak

pok. nr 13: tel. (48 22) 715 79 32

inwestycje i remonty - 22 7157948, 22 7157938

Przyjęcia interesantów:

poniedziałek:  900 - 1800,

wtorek:  800 - 1600,

środa:  800 - 1600,

czwartek: 800 - 1600,

piątek: 800 - 1500.

Do zadań Referatu Inwestycji i Remontów należy:

1)   opracowywanie planów realizacji inwestycji i remontów kapitalnych prowadzonych przez Gminę,

2)  opracowywanie i przedstawianie Burmistrzowi rocznych planów inwestycji
w zakresie rzeczowym i finansowym,

3)  sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem prac przygotowawczych związanych z planowanymi robotami budowlanymi ( budowa, przebudowa, remont , rozbiórka ) realizowanymi przez Gminę w tym między innymi:

a) zlecanie opracowania programów i koncepcji,

b) zlecanie opracowania dokumentacji technicznej,

c) zlecanie niezbędnych badań i ekspertyz,

d) sprawdzanie kompletności dokumentacji,

4) wybór wykonawców do wykonania inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami,

5)  opracowywanie projektów umów na wykonanie inwestycji,

6) przygotowywanie projektów umów dla inspektora nadzoru budowlanego,

7) wprowadzanie wykonawców na teren budowy,

8) przeprowadzanie kontroli właściwego i terminowego wykonywania robót budowlanych,

9)  koordynacja inwestorska prowadzonych robót,

10) udział  w komisjach odbioru częściowego i końcowego wykonanych robót,

11) przeprowadzanie rozliczeń rzeczowo-finansowych z wykonywanych robót,

12)  podpisywanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków dotyczących prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,

13) opracowywanie sprawozdań z wykonanych inwestycji  zgodnie z obowiązującymi przepisami,

14) opracowywanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzenia badań i ekspertyz,

15) współpraca  z lokalną społecznością w realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zaopatrzenia w wodę, odprowadzenia ścieków, budowy dróg, oświetlenia ulicznego oraz innych inwestycji prowadzonych na terenie danej miejscowości z udziałem Gminy,

16)   ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy przy sporządzaniu rozliczeń rzeczowo-finansowych z prowadzonych inwestycji,

17) Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych inwestycji,

18) przekazywanie zrealizowanych inwestycji użytkownikowi,

19) nadzór nad wszystkimi inwestycjami na terenie Gminy Tarczyn, realizowanymi przez podmioty zewnętrzne, w tym prowadzenie rejestru tych inwestycji, monitorowanie procesu realizacji tych inwestycji,

20) współdziałanie z jednostkami powiatowymi, wojewódzkimi i krajowymi w zakresie budowy dróg i innych inwestycji na terenie Gminy Tarczyn,

21) planowanie i realizacja remontów na terenie Gminy Tarczyn oraz nadzór nad ich prawidłowym i terminowym wykonaniem.

Opracowano na podstawie zarządzenia nr 201/2024 z dnia 31 grudnia 2024 roku w sprawie nadania Urzędowi Miejskiemu w Tarczynie Regulaminu Organizacyjnego

Wytworzył:
Udostępnił:
Ostrowski Paweł
(2005-01-20 09:23:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Borkowska Monika
(2025-02-28 10:36:07)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki