Referat Inwestycji i Remontów
Referat Inwetycji i Remontów
Kierownik Referatu : Marek Lewtak
pok. nr 13: tel. (48 22) 715 79 32
inwestycje i remonty - 22 7157948, 22 7157938
Przyjęcia interesantów:
poniedziałek: 900 - 1800,
wtorek: 800 - 1600,
środa: 800 - 1600,
czwartek: 800 - 1600,
piątek: 800 - 1500.
Do zadań Referatu Inwestycji i Remontów należy:
1) opracowywanie planów realizacji inwestycji i remontów kapitalnych prowadzonych przez Gminę,
2) opracowywanie i przedstawianie Burmistrzowi rocznych planów inwestycji
w zakresie rzeczowym i finansowym,
3) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem prac przygotowawczych związanych z planowanymi robotami budowlanymi ( budowa, przebudowa, remont , rozbiórka ) realizowanymi przez Gminę w tym między innymi:
a) zlecanie opracowania programów i koncepcji,
b) zlecanie opracowania dokumentacji technicznej,
c) zlecanie niezbędnych badań i ekspertyz,
d) sprawdzanie kompletności dokumentacji,
4) wybór wykonawców do wykonania inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5) opracowywanie projektów umów na wykonanie inwestycji,
6) przygotowywanie projektów umów dla inspektora nadzoru budowlanego,
7) wprowadzanie wykonawców na teren budowy,
8) przeprowadzanie kontroli właściwego i terminowego wykonywania robót budowlanych,
9) koordynacja inwestorska prowadzonych robót,
10) udział w komisjach odbioru częściowego i końcowego wykonanych robót,
11) przeprowadzanie rozliczeń rzeczowo-finansowych z wykonywanych robót,
12) podpisywanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków dotyczących prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
13) opracowywanie sprawozdań z wykonanych inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
14) opracowywanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzenia badań i ekspertyz,
15) współpraca z lokalną społecznością w realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zaopatrzenia w wodę, odprowadzenia ścieków, budowy dróg, oświetlenia ulicznego oraz innych inwestycji prowadzonych na terenie danej miejscowości z udziałem Gminy,
16) ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy przy sporządzaniu rozliczeń rzeczowo-finansowych z prowadzonych inwestycji,
17) Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych inwestycji,
18) przekazywanie zrealizowanych inwestycji użytkownikowi,
19) nadzór nad wszystkimi inwestycjami na terenie Gminy Tarczyn, realizowanymi przez podmioty zewnętrzne, w tym prowadzenie rejestru tych inwestycji, monitorowanie procesu realizacji tych inwestycji,
20) współdziałanie z jednostkami powiatowymi, wojewódzkimi i krajowymi w zakresie budowy dróg i innych inwestycji na terenie Gminy Tarczyn,
21) planowanie i realizacja remontów na terenie Gminy Tarczyn oraz nadzór nad ich prawidłowym i terminowym wykonaniem.
Opracowano na podstawie zarządzenia nr 201/2024 z dnia 31 grudnia 2024 roku w sprawie nadania Urzędowi Miejskiemu w Tarczynie Regulaminu Organizacyjnego