Referat ds. Obsługi Biura Burmistrza i Rady
Referat ds. Obsługi Biura Burmistrza i Biura Rady
Kierownik Reteratu - Kinga Komorowska, tel. 22 715 79 01
Do zadań Referatu ds. Obsługi Biura Burmistrza i Rady należy:
- prowadzenie biura Burmistrza,
- prowadzenie biura Rady Miejskiej,
- obsługa administracyjno – biurowa Rady Seniorów oraz Rady Młodzieżowej,
- przedstawianie projektów uchwał i innych dokumentów,
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnianie ich terminowego doręczenia,
- zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, komisji, zebrań, posiedzeń, spotkań,
- obsługa techniczno-biurowa narad i zebrań organizowanych przez Burmistrza,
- sporządzanie protokołów z sesji i komisji, posiedzeń zebrań,
- opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Burmistrza i Rady,
- prowadzenie rejestru uchwał, wniosków i interpelacji.
Opracowano na podstawie zarządzenia nr 201/2024 z dnia 31 grudnia 2024 roku w sprawie nadania Urzędowi Miejskiemu w Tarczynie Regulaminu Organizacyjnego