Referat ds. Obsługi Biura Burmistrza i Rady

Referat ds. Obsługi Biura Burmistrza i Biura Rady

Kierownik Reteratu - Kinga Komorowska, tel. 22 715 79 01

Przyjęcia interesantów:
poniedziałek:  900 - 1800,
wtorek:  800 - 1600,
środa:  800 - 1600,
czwartek: 800 - 1600,
piątek: 800 - 1500.
 

Do zadań Referatu ds. Obsługi Biura Burmistrza i Rady należy:

  1. prowadzenie biura Burmistrza,
  2. prowadzenie biura Rady Miejskiej,
  3. obsługa administracyjno – biurowa Rady Seniorów oraz Rady Młodzieżowej,
  4. przedstawianie projektów uchwał i innych dokumentów,
  5. przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnianie ich terminowego doręczenia,
  6.  zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, komisji, zebrań, posiedzeń, spotkań,
  7. obsługa techniczno-biurowa narad i zebrań organizowanych przez Burmistrza,
  8.  sporządzanie protokołów z sesji i komisji, posiedzeń zebrań,
  9.  opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Burmistrza i Rady,
  10. prowadzenie rejestru uchwał, wniosków i interpelacji.

Opracowano na podstawie zarządzenia nr 201/2024 z dnia 31 grudnia 2024 roku w sprawie nadania Urzędowi Miejskiemu w Tarczynie Regulaminu Organizacyjnego

 
Wytworzył:
Udostępnił:
Borkowska Monika
(2025-02-28 10:03:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Borkowska Monika
(2025-02-28 10:07:28)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki